VERZENDKOSTEN
De verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 35,- of meer bedraagt, is binnen Nederland gratis. Onder de 35 euro betaald u €8,35 administratie en verzendkosten.
De verzending van producten naar België wordt altijd € 8,35 in rekening gebracht ongeacht het bedrag.
De verzending van producten die besteld zijn via schoonheidswinkel worden met PostNL verstuurd.
Zover het mogelijk is, verzenden wij een bestelling met meerdere artikelen in 1 x.
BETALINGSMOGELIJKHEDEN
Via iDEAL. Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Via cadeaubonnen, cadeaukaarten of coupons. Tijdens het inwisselen is het belangrijk dat u de code exact overneemt in het daarvoor bestemd vakje. Lees zorgvuldig de coupon- of de cadeaubonvoorwaarden.
Via Paypal. PayPal is veilig online betalen, waar en wanneer u maar wilt.
Via bankoverschrijving. U kunt uw betaling direct overschrijven naar onze bankrekening 1418.35.508 t.n.v. Bodycare Margot. Gelieve uw bestellingsnummer (ID) te gebruiken als de betalingsreferentie. Wij vragen een aanbetaling van minimaal 50% van uw bestelling. Daarna word uw bestelling verzonden. Een factuur word met uw bestelling verzonden. Het volledige bedrag dient overgemaakt te zijn 8 dagen na factuurdatum.
PRIVACY
Voor klanten van verandert er in het kopen bij onze webwinkel niets. Wij hebben uw gegevens nodig om de bestelling te kunnen verwerken en afronden. Indien u klantgegevens op laat slaan, zijn ze nu wel nog makkelijker via je eigen klantaccount in te zien. Daarnaast hebben we het makkelijker gemaakt om je voorkeuren aan te passen. Ook informeren we je over de aanpassing in ons cookiegebruik en hebben we ons privacybeleid uitgebreid.
De gegevens die je zelf invult tijdens het bestellen, zoals je naam, bezorgadres en natuurlijk ook je e-mailadres. Die gegevens gebruiken we om jouw bestelling op het juiste moment en de juiste plek te bezorgen. Alle gegevens die jij invult worden bewaard in onze database. Die is beveiligd met de modernste technieken.
We zijn wettelijk verplicht om je gegevens minstens 7 jaar te bewaren. Het gaat dan om de gegevens die we gebruiken om je bestelling te verwerken en de overeenkomst uit te voeren die je met ons hebt gesloten. Als je 7 jaar niet actief bent geweest bij bol.com, wissen we automatisch alle gegevens die naar jou herleidbaar zijn.
Net als in een gewone winkel willen we je zo goed mogelijk helpen. Wij gebruiken daarvoor de gegevens van uw gedrag. Daarmee analyseren we onze website. Wij gebruiken uw gegevens niet om u actief te benaderen en sturen geen e-mail nieuwsbrieven uit.
De gegevens die je bij ons achterlaat, delen we alleen met onze partners als zij jouw gegevens nodig hebben om hun diensten te kunnen leveren. Zo hebben onze logistieke partners natuurlijk wel het bezorgadres van je bestelling nodig. We delen je gegevens nooit met vreemden. Met onze partners hebben we duidelijke afspraken gemaakt. Ze gaan net zo zorgvuldig met je gegevens om als wij.
In het privacybeleid zie je met welk type derde partijen wij samenwerken om pakketjes op de juiste plek en op het afgesproken tijdstip te leveren. Hieronder vallen onze verkooppartners en distributie- en logistieke partners zoals PostNL en Pakketmail.
BESTELLING PLAATSEN
Om een bestelling te plaatsen bij Schoonheidswinkel.nl heeft u geen account nodig. U kunt er echter wel voor kiezen om direct te bestellen en tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volgt u dan de stappen zoals aangegeven op uw scherm. Ook voor volgende bestellingen kunt u dit account gebruiken.
Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’
Stap 2: klik op ‘bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)
Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling.
Winkelwagentje
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit. Als u de bestelling op een later tijdstip wilt afronden dient u een account te hebben. de inhoud blijft dan bewaard.
Verzendkosten berekenen
Orders groter dan 30 euro, en zendingen binnen Rijen, gemeente Gilze-Rijen worden gratis bezorgd. Voor overige zendingen worden gedaan via het agentschap PostNL
Stap 4: druk op 'afrekenen'.
Adresgegevens
U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen.
Verzendwijze
Wanneer u meerdere artikelen in één keer bestelt, doen wij ons best om alle artikelen ook in één keer bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw gehele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Stap 5: selecteer de gewenste betaalwijze en vul eventueel de code van uw coupon of kortingscode in.
Stap 6: maak uw bestelling definitief door op ‘plaats bestelling’ te klikken.
GARANTIE
Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van uw artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
RETOURNEREN
Wanneer u een product buiten de gestelde voowaarden terugstuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel contact op met onze klantenservice.
Kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Wanneer u het artikel retour stuurt en deze past niet door de brievenbus, dan kunt u het pakket afgeven op een agentschap van PostNL of bij een agentschap van DHL. Deze pakketten voorziet PostNL van een Track & Trace code. Bij DHL ontvangt u een barcode. Met deze codes is het voor u mogelijk om het verzendtraject van het pakket te volgen via de website van PostNL of op de website van DHL. Vraagt u op het postagentschap daarom altijd om de Track & Trace coce of de barcode. Op deze manier kunt u zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Volg de instructies voor het retourneren bij FAQ of bij verzenden & retourneren.
Om uw artikel te retourneren volgt u de volgende stappen:
Stap 1: ga naar de contact pagina
Stap 2: Begin het onderwerp van uw bericht met "Retourzending"
Stap 3: Wij vragen u de reden van het retour zenden
Stap 4: vul eventueel een toelichting in bij uw retourmelding
Stap 5: vul uw naam en email adres in
Stap 6: klik op 'zend bericht'
Stap 7: als u retourneert dient u het product onbeschadigd en bij voorkeur in originele verpakking te retourneren. Kosten hiervoor zijn voor rekening van klant.
Een formulier voor herroeping kunt u vinden op deze link: https://www.schoonheidswinkel.nl/here/wp-content/uploads/2015/11/Modelformulier_voor_herroeping.docx
Stap 8: verpak het artikel in een deugdelijke verpakking en stuur het artikel binnen 14 kalenderdagen op naar het adres op de contact pagina.
Stap 9: als uw retour is ontvangen en verwerkt, ontvangt u een e-mail met een bevestiging van de verwerking van uw retour. Het onderwerp is ‘Status van uw retourzending’. Kijk voor informatie over terugbetaling bij FAQ
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Aan de volgende voorwaarden dient een artikel te voldoen om te retourneren:
- u kunt een artikel retour sturen binnen 14 dagen. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van uw bestelling
- het artikel dient voorafgaand retour gemeld te worden door een email naar info@schoonheids-winkel.nl te sturen met als onderwerp retourzending. Meer informatie hierover vindt u in bij -> Hoe kan ik mijn artikel retourneren
- het artikel wordt alleen retour geaccepteerd als het in de originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij u om te allen tijde de geleverde toebehoren te bewaren
- de pakbon of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking
Onbeschadigde artikelen kunt u tegen bepaalde voorwaarden retourneren. Artikelen dienen ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Tevens kunnen ze alleen in originele onbeschadigde verpakking retour gestuurd worden. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant. De retourtermijn is 14 dagen ingaande 1 dag na ontvangt van de order.
Als u een artikel beschadigd heeft ontvangen of wanneer dit defect is geraakt, dan verwijzen wij u naar de FAQ over garantie.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat wij niet aansprakelijk zijn voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
KLACHTEN
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de
dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u
vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact
door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Schoonheidswinkel by Bodycare Margot
Postbus 166
5120AD RIJEN
Tel: 0161 851 758
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).